luni, 14 aprilie 2014

Atelierul de creatie de flori impaslite

Weekendul care a trecut a fost extrem de placut, nu numai pentru ca am avut targ - si eu la targuri ma simt ca in vacanta, doar v-am spus, dar targul s-a tinut si intr-un loc cu o veche istorie, situat intr-o zona cu case superbe - Parcul Gradina Icoanei, a fost o atmosfera faina tare, cu muzica buna si companie excelenta, iar pentru mine a fost extraordinar ca pe langa toate astea, am avut ocazia sa imi desfasor si activitatea mea preferata - am facut flori din lana impaslita impreuna cu doamnele si domnisoarele talentate care au participat la atelierul de creatie organizat in cadrul acestui targ. Cum se intampla intotdeauna la tot ce se lucreaza din lana impaslita, creatiile iesite din acest atelier au reflectat stilul si personalitatea fiecareia, si sunt de o mare varietate, cu toate ca indicatiile eu le-am dat la fel la toata lumea :)) Va multumesc pentru participare si ma bucur ca am avut ocazia sa ne cunoastem si sa petrecem acest timp intr-o activitate creativa.

Un comentariu:

  1. Frumos! Felicitari! Am sa te bat la cap pana ai sa faci cate un atelier din asta si in afara targurilor! :) :) Ca sa invat si eu sa fac flori din lana!!! :)

    RăspundețiȘtergere